fredag 7 september 2007

Sanning om frukt og bær

" Frukt og bær er sikringskost. Vi trenger en bestemt mengde C-vitamin pr. dag, se kostlæren. Det gjelder at vi i sommerens løp gjemmer så meget som mulig av sommerens sol og helsebringende vitaminer på flasker og glass. Så har vi våpen å kjempe med når vinterens forkjøleslsebasiller går til offensiv. C-vitamin reserve er det beste middel mot alle infeksjonssykdommer." (Benneche G., Thomsen R., Husmorens leksikon, 1947)

Eg gler meg til eg skal ta fram kirsebærlikøren og plommesausen i kamp mot basiller.

2 kommentarer:

mattias sa...

Spørgsmål:

Kjære husmor

Mathilde har fått en ½ meter squash av sin mor. Nå vet vi ikke helt, hvad vi skal gjøre med den. Kan husmoren, gi noen bra oppskrifter på fx. squash-kake eller syltning?

Mvh En lærling

Å sa...

Så fantastisk å f ein halv meter squash!

Forslag til bruk av ein halvmeter squash:

- Ein kan lage squash i olivenolje. Ein skjär squashen i skiver og legg den saman med fersk rosmarin i reine glas. Hell over med olvienolje. Det kan stå i 14 dagar. Heilt ärleg veit eg ikkje heilt kva ein kan bruke det til.

Eg har ikkje leksikonet mitt framföre meg no, så meir idear kan eg dessverre ikkje gje. Kjem sterkare tilbake. Kanskje du har fått brukt opp nokre desimeter med squash no.