onsdag 12 september 2007

ABC for reinhald i heimen

Eg er så pass frimodig at eg ein gong til siterar Husmorleksikonet. Sjølv fekk eg litt å tenke på då las det her.

"Rengjøringsskapet

Enhver leilighet bør ha eget skap eller rom til rengjøringsredskapene. Det bør vere så stort at det gir plass til alle redskapene. Det må vere god ventilasjon, og kluter o.l. bør ikke legges våte inn.
Et velinnredet skap inneholder for eksempel:

(Og no kjem det som fekk meg til å tenke litt)

Støvsuger
Bonemaskin eller boneblokk
Bøtte med innsats til såpevann.
Mopp.
Minst 1 stort emaljert fat.
Lang kost.
Halvlang kost med feiebrett. (Det har eg...)

(Her trudde eg at lista var slutt, men eg tok feil. Det oppdaga eg då eg bladde om.)

Børster: Klebørste, sengklebørste, badekarbørste, bløt kost til vask av maling, skurebørste.
Teppebanker.
Gummipute til beskyttelse av knærne. (!)
Pussesaker til sko. (Det har eg óg...)
Gummiskyver til vinduspuss.

Kluter:
Støvtørring: Skin eller støvkluter av flanlell. Til pussing av polerte mæbler også noen linkluter.
Vinduspuss: svamp, pusseskin, linkluter.
Boning: Ullkluter
Metallpuss: Bomullskluter.
Malingsvask: bløte kluter av bomull eller lin.
Dessutan forskjellige kluter til opptørking o.l.

Pussemiddler.
Såpe og andre vaskemidler.
En vokstrukket kurv til å samle redskapene i mens man arbeider."

Puh... Det var alt. Eg har feiekost, skopuss og litt klutar. Dessutan har eg tilgong til støvsuger. Når eg får studielånet mitt veit eg kva eg skal bruke det på.

1 kommentar:

Katrine sa...

Gratulera med blogg Ågot! Det blir kjekt å følga med:)
Ska sei det va mye ein må ha på plass i huset. Eg kan vel ikkje skryta på meg så mye mær enn støvsugar, vaskebøtta, et par klutar, svaber (sånn som du sette golvfillå på, hette det ikkje det?) og skopussesaker samt pussesaker te haglå;)

apeland.wordpress.com